Saturday, August 6, 2011

Ε. Μανωλίδου:«Δεν έχω όνειρα για την τηλεόραση» .


Η Ευγενία Μανωλίδου, η παρουσιάστρια της νέας μαγειριρκής εκπομπής του mega «Master Chef«, μίλησε στο περιοδικό «Shape» και δήλωσε πως δεν ονειρεύεται μια λαμπρή τηλεοπτική καριέρα.
«Δεν έχω όνειρα για την τηλεόραση. Γνώμη μου είναι ότι όποιος θεωρεί τον εαυτό του ασφαλή μέσα σε αυτό το χώρο έχει απλώς μεγάλη φαντασία»
Η πρώην κριτής του «Ελλάδα έχεις ταλέντο» αναφέρει πως δεν την ενοχλεί η αρνητική κριτική που δέχεται, ενώ για πρώτη φορά παραδέχτηκε οτι μπορεί να είναι και ψώνιο.
«Θα με ενοχλούσε περισσότερο αν πίστευα ότι δέχομαι ουσιαστική κριτική. Και δεν συμβαίνει αυτό. Κάποιοι επιλέγουν να εντοπίζουν μόνο αυτά που τους ενοχλούν επάνω μου. Δηλαδή, δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι μόνο κακιά, μόνο ματαιόδοξη, μόνο ψώνιο. Ίσως να είμαι όλα αυτά αλλά όχι μόνο αυτά. Έχω δουλέψει και δουλεύω πάρα πολύ».

0 comments:

Post a Comment