Tuesday, July 26, 2011

Αδυνάτισμα με... New Day

Το θέμα μου αφορά τη γνωστή αλυσίδα (αδυνατίσματος). Πέρσι τέτοια εποχή με είχαν πάρει τηλέφωνο από τα new day και μου είχαν πει...
ότι έχουν κάποιο νέο σύστημα το οποίο «βλέπει» και καλά ποιες θερμίδες επιβαρύνουν το οργανισμό και ότι με το νέο τους σύστημα θα μου έκαναν υπερήχους ώστε να αλλάξουν τον μεταβολισμό μου!
Έκλεισα λοιπόν ραντεβού (ο αφελής) και πήγα να δω τι είναι αυτό (γιατί μου είχαν πει επίσης πως η εξέταση είναι δωρεάν)…
Μόλις πήγα μου έβαλαν μια μάσκα στο πρόσωπο και έκατσα σε ένα κρεβάτι για 10 λεπτά και από τα αποτελέσματά τους μου είπαν ότι έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και ότι με το καινούργιο τους μηχάνημα θα μου άλλαζαν τον μεταβολισμό!
Έτσι λοιπόν ψήθηκα και έκλεισα μια συμφωνία με αντίτιμο 1500€ για να ξεκινήσω την «θεραπεία».
Στην πρώτη μου επίσκεψη λοιπόν πήγα 5 το απόγευμα και έφυγα 9:30 το βράδυ!!! Και ο λόγος ??? Μου έκαναν δωρεάν ένα μασάζ και μετά για 30 λεπτά ήμουν στο κλασσικό αυτό παλιομηχάνημα που κάνει παθητική γυμναστική. Τον υπόλοιπο χρόνο με είχαν περικυκλώσει τρείς θεογκόμενες προσπαθώντας να με πείσουν ώστε να πάρω κι άλλα πακέτα τους που χρειάζονταν για να πιάσει το πρώτο σύστημα και να έχει λέγανε καλύτερα αποτελέσματα !
Τέλος πάντων για να μη τα πολυλογώ κάθε φορά που πήγαινα έκαναν τα ίδια πράγματα προσπαθώντας να με ψήσουν ότι παίρνοντας κι άλλα προγράμματα θα έβλεπα τεράστιες αλλαγές στο σώμα μου!
Το θέμα είναι όμως ότι εκτός του ότι ΔΕΝ μου έκαναν κανενός είδους υπερήχους με έβαζαν κάθε φορά στο μηχάνημα της παθητικής γυμναστικής χωρίς βέβαια να χάσω ούτε γραμμάριο από αυτό !!!
Είχαν υποσχεθεί ότι το νέο τους σύστημα δουλεύει χωρίς δίαιτες κτλ ….
Βέβαια μετά από τις πρώτες 10 -15 επισκέψεις δεν ξαναπάτησα, αλλά δυστυχώς τα χρήματα τα πληρώνω ακόμα !!!
Θα ήθελα λοιπόν να με συμβουλέψει κάποιος αν ξέρει τι πρέπει να κάνω για να μη χάσω όλα μου τα χρήματα τζάμπα !!!
Τουλάχιστον από εδώ και πέρα !!! Έχω να πάω από τον περασμένο Δεκέμβρη !!!

0 comments:

Post a Comment