θα καταλάβει ή για όποιον ενοχλείτε από ανθρώπους που δεν παίρνουν από λόγια και επιμένουν. Επίσης δεν θα διστάσω να προβώ σε επώνυμη καταγγελία για όποιον αμφισβητήσει τις προθέσεις μου.
Εδώ και τουλάχιστον 3 μήνες και παραπάνω κάποια εταιρεία CYTA τηλεπικοινωνιών προβαίνει καθημερινώς σε τηλεφωνικές απόπειρες επικοινωνίας κυρίως πρωινές ώρες αλλά και μεσημεριανές τελευταία και απογεύματα. Όποτε ζητάω το όνομα της υπαλλήλου δεν δίνουν ποτέ στοιχεία. Και το κλείνουν και είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι γιατί αναγνωρίζω τη φωνή της πλέον. Επίσης δεν καταλαβαίνουν από λόγια αν δεν ανοίξετε κουβέντα μαζί τους και αν τους πείτε να μην ξαναπάρουν εγκαλούνται το λόγο ύπαρξης πολλών και διαφορετικών call centers. ΠΙΣΤΕΨΤΕ με τη μία απo δαύτες έχω μάθει πια και αναγνωρίζω τη φωνή της . Παρακαλώ επειδή τα νεύρα μου έχουν διαλυθεί από αυτήν την υπόθεση (μιλάμε κάθε μέρα !!! για το Θεό ) μπορεί κάποιος να μου δώσει νομικές οδηγίες για τον αν μπορώ να χρησιμοποιήσω καταγεγραμμένες συνομιλίες και να τις χρησιμοποιήσω για νόμιμη χρήση ?? Τουλάχιστον κάποια χρήσιμη συμβουλή για να μη φτάσω στο έσχατο σημεία δηλαδή στα δικαστήρια ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εδώ και τουλάχιστον 3 μήνες και παραπάνω κάποια εταιρεία CYTA τηλεπικοινωνιών προβαίνει καθημερινώς σε τηλεφωνικές απόπειρες επικοινωνίας κυρίως πρωινές ώρες αλλά και μεσημεριανές τελευταία και απογεύματα. Όποτε ζητάω το όνομα της υπαλλήλου δεν δίνουν ποτέ στοιχεία. Επίσης δεν καταλαβαίνουν από λόγια αν δεν ανοίξετε κουβέντα μαζί τους και αν τους πείτε να μην ξαναπάρουν εγκαλούνται το λόγο ύπαρξης πολλών και διαφορετικών call centers. ΠΙΣΤΕΨΤΕ με τη μία από δαύτες έχω μάθει πια και αναγνωρίζω τη φωνή τους . Παρακαλώ επειδή τα νεύρα μου έχουν διαλυθεί από αυτήν την υπόθεση (μιλάμε κάθε μέρα !!! για το Θεό ) μπορεί κάποιος να μου δώσει νομικές οδηγίες για τον αν μπορώ να καταγράψω αυτά τα μηνύματα και να τα χρησιμοποιήσω για νόμιμη χρήση ?? Τουλάχιστον κάποια χρήσιμη συμβουλή για να μη φτάσω στο έσχατο σημεία δηλαδή στα δικαστήρια .
0 comments:
Post a Comment