Monday, August 8, 2011

Ναταλία Γερμανού: «Δεν είχα ποτέ το σύμπλεγμα του one woman show!»

Σε συνέντευξή της σε ένθετο Κυριακάτικης εφημερίδας, η παρουσιάστρια του «Μες την καλή χαρά» εξήγησε αν αισθάνεται ανταγωνισμό στην εκπομπή του Alpha, μίλησε για τη σχέση της με τους άντρες που πέρασαν από τη ζωή της, τον γάμο, αλλά και το "άπιαστο" επαγγελματικό της όνειρο στην τηλεόραση. «Δεν μου δημιουργεί συναισθήματα ανταγωνισμού, γιατί δεν είχα ποτέ το σύμπλεγμα του one woman show στη ζωή μου, παρότι είμαι μοναχοπαίδι. Όταν έχεις μεγαλώσει μόνος σου σε μια οικογένεια, τελικά αναζητάς "αδερφάκια" στις άλλες σου δραστηριότητες» ήταν η απάντηση της Ναταλίας Γερμανού, όταν ρωτήθηκε αν νιώθει ανασφάλεια που παρουσιάζει το «Μες την καλή χαρά» μαζί με τη Σίσσυ Χρηστίδου και τον Θέμη Γεωργαντά.



Περισσότερους συμβιβασμούς, όπως είπε η ίδια, κάνει στον επαγγελματικό τομέα: «Γιατί εκεί είναι πιο δύσκολα τα πράγματα και είναι βιοποριστικός ο λόγος που με αναγκάζει να βάλω νερό στο κρασί μου. Αν και νομίζω ότι στο τέλος θα πίνω νερό με δυο σταγόνες κρασί» παραδέχτηκε και πρόσθεσε πως στην προσωπική της ζωή, δεν έχει αυτή την πολυτέλεια: «Έχει περισσότερο κόστος και μοναξιά να ξυπνάς δίπλα σε μια πλάτη ενός άντρα για τον οποίον δεν αισθάνεσαι τίποτα, παρά σε ένα κρεβάτι μόνη σου». Δεν διστάζει να δηλώσει πως εκείνη έχει πληγώσει περισσότερο τους άντρες που είχε στη ζωή της: «Δεν το έκανα επίτηδες. Δεν το ήθελα, απλώς είμαι ειλικρινής και ό,τι αισθάνομαι το λέω. Έχω μετανιώσει για συμπεριφορές μου που είχα στενοχωρήσει ανθρώπους και το έχω πληρώσει κιόλας. Γιατί τίποτα στη ζωή δεν μένει ατιμώρητο».



Αν παντρευόταν για δεύτερη φορά θα έκανε και πάλι κρυφό γάμο: «Δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο πριβέ όσο ο προηγούμενος, αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να κάνω έναν γάμο υπερπαραγωγή. Τον φαντάζομαι ακόμα πιο λιτό. Να είμαι ξυπόλητη σε μια παραλία, σε μια ερημική εκκλησία». Η ραδιοφωνική παραγωγός του Sfera 102,2, με τους άντρες που πέρασαν από τη ζωή της, διατηρεί φιλικές σχέσεις, γεγονός που έχει προκαλέσει σχόλια: «Ήμουν τυχερή στη ζωή μου και έτυχα σε ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό και μεγάλη καρδιά. Το ότι τώρα είμαστε φίλοι, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε περάσει από όλα τα στάδια, ακόμα και από τα πιο χαλεπά. Δεν χωρίζεις Τετάρτη και την Πέμπτη απολαμβάνεις μαζί του διπλό εσπρέσο. Αυτό δεν γίνεται» είπε.



Ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά της είναι να παρουσιάσει το «Αλάτι και Πιπέρι», που παρουσίαζε ο πατέρας της, Φρέντυ Γερμανός. Η σύγκριση μαζί του είναι κάτι που την τρομοκρατεί: «Είμαι πρόθυμη αν γίνει ποτέ αυτή η εκπομπή ξανά, να δουλεύω 26 ώρες την ημέρα για να βγει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, αλλά δεν ξέρω ποιο κανάλι θα μπορούσε να επενδύσει σε αυτό» είπε και συμπλήρωσε πως ελπίζει ο πατέρας της να είναι περήφανος για την επαγγελματική της πορεία....

0 comments:

Post a Comment