Thursday, August 4, 2011

Κατερίνα Στικούδη: "Τα πόδια μου δεν τα έχω για να τα ανοίγω"

Μπορεί η ίδια είτε τραγουδάει, είτε ποζάρει, να παρατηρεί το κοινό να την κοιτά κατευθείαν στα... μάτια, ωστόσο η ίδια διευκρινίζει: «Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά, να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου και όχι για να τα ανοίγω. Το λέω αυτό γιατί έχω τα ρούχα μου πλυμένα και σιδερωμένα, δεν έχω... άπλυτα. Είναι σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια και να λες : "Προσπαθώ, δουλεύω μέχρι εκεί που με πάνε η δύναμη και η ψυχή μου"».

Αφού μας έλυσε πάντως τις απορίες περί απλύτων και χρησιμότητας των ποδιών, η μοντελο- παρουσιαστριο-τραγουδίστρια πέταξε πίσω το μπαλάκι όσων με κακεντρέχεια σχολίασαν τις προκλητικές της εμφανίσεις στην τηλεόραση. «Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που έβαλε σορτσάκι στην τηλεόραση, για όνομα του Θεού. Ο κόσμος δεν είναι χαζός κι όταν κάποιος σε κατακρίνει κακοπροαίρετα το αντιλαμβάνεται», σημειώνει. Εδώ που τα λέμε, πάντως, γιατί να μην το απολαύσουμε το κορμί πατριώτη; Ξέρεις τι δουλειά έχει ρίξει για να 'ναι έτσι; Τυχαία κέρδισε την όγδοη θέση της πιο σέξι γυναίκας παγκοσμίως σε διαδικτυακή ψηφοφορία; Άλλωστε, όπως αποκαλύπτει, «εγώ ξεσπάω στη γυμναστική, αν δεν το έκανα αυτό θα είχα πάρει τα βουνά, αν δεν έκανα αυτή τη δουλειά θα είχα σίγουρα 2-3 κιλά παραπάνω».

0 comments:

Post a Comment